Rejestracja FAQ U┐ytkownicy Szukaj Forum www.skokimanager.fora.pl Strona G│ˇwna

Forum www.skokimanager.fora.pl Strona G│ˇwna » Archiwum sezonu 2009/2010 » Nic.
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat 
Nic.
PostWys│any: Wto 16:56, 08 Kwi 2014
Juukla

 
Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 761
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland


Hehe.
[link widoczny dla zalogowanych]
JU┼╗ MI SI─ś ROBI MD┼üO WSZ─śDZIE PISZESZ!!!!we┼╝ idz do szopy zamknij sie i nie wychodz przez dwa lat .....b─Ödzie super
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Za┼é├│┼╝cie wk┼éadke, kolejna noc zn├│ ten sam zabieg. [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] czyki_z_cekinami.html konsultuje moj gust z waszym..te kolczyki mi sie podobaj─ů i zastanawiam sie czy je kupic...doradzicie mi ?p.s.skopiujcie do przegl─ůdrki
Wi─Öc mam pytanie czy samo podniesienie paznokcia wacikiem pod┼éo┼╝onym pod paznokie─ç i moczenie w gor─ůcej wodzie z szarym myd┼éem pomo┼╝e? ehh no dzisiaj juz jest cudownie nie czuje w ogole g┼éodu i czuje sie superr mam nadzieje ze u was tez jest ok pozdrawiam buka ide sobie kupic sniadanie tzn butelke wody mineralnej The weight dropped off and even his neck shrank 4in as he ditched his daily fix of fried breakfasts with crumpets, cream cheese rolls, chocolate, crisps, pudding, ready meals, snacks and cereal. Witam wszystkich obecnych i r├│wnie sfrustrowanym usuwaniem oraz maskowaniem blizn. Bardzo nie chcia┼éabym schrzani─ç sobie twarzy przez jakiego┼Ť nieudacznika. [link widoczny dla zalogowanych]
U lekaza az sie poplakalam z nie dowiezania poczekaj zobzczysz je niewiezylam w to co dziewczyny pisaly a jednak bromergon dziala. jedzac pieczywo nie rozstaje sie juz z nimi i ogladam sie za 2 para Dziekuje dziewczynom,ktore dobrze odebraly moje intencje i pozdrawiam wszystkich I nawet slonce mnie dzisiaj drazni. Bella i inne? Rzecz jasna wr├│cili┼Ťmy z dwoma do domu
[link widoczny dla zalogowanych]
Dostałam pare rad apropo kolczyka:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jak dajecie rad─Ö z jedzeniem?
[link widoczny dla zalogowanych]

pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
Trzy tygodnie szybko min─ů, tylko uwa┼╝aj na siebie, ┼╝eby nie przypl─ůta┼éo Ci si─Ö jakie┼Ť przezi─Öbionko. -o,55 nie wykazuje obecnosci igm
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
siemka!!!ja kolczyk mam 3 tygodnie ...
[link widoczny dla zalogowanych]

ma dziecko ale nie z krow─ů,zreszta oni wszyscy tacy niodpowiedzialni dlatego tyle patologii w tym bagnie. [link widoczny dla zalogowanych] ja by┼éam w Carlo Biani na Wawelskiej u Kamili i powiem ┼╝e by┼éo super.
Witam! Wi─Öc bardzo prosz─Ö nie pisa─ç ┼╝e to ni─ç takiego!!!!!!!!!!!! nikomu nie ┼╝ycz─Ö takiego b├│lu, tego si─Ö nie da opisa─ç I jeszcze raz dzieki nikola srola daj pi┼║**iola - oto jak b─Öd─ů za ni─ů wo┼éa─ç ch┼éopaki [link widoczny dla zalogowanych]
z praca dla opiekunek jest ci─Ö┼╝ko. sorry za blad Przyzwyczai┼éam ju┼╝ si─Ö do mojego chodzenia i specjalnie mi nie przeszkadza ale je┼Ťli by┼éaby taka mo┼╝liwo┼Ť─ç to ch─Ötnie bym zrobi┼éa ten zabieg logistyk robi paczke system sam ustala trase a twoja w tym glowa zeby ten kto robi paczke wiedzial co od ktorej i do ktorej trzeba zdac. [link widoczny dla zalogowanych] No zalezy ile maja wzrostu, ale zadna nie wazy wiecej niz 50 iles. U96 - Love Sees No Colour
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Kobicina patrzy na t─Ö furiatk─Ö i m├│wi, ┼╝e w┼éasnie panowie przed chwil─ů przyjechali i naprawiaj─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
nie wiedzac...

pas (w talii) 81cm
[link widoczny dla zalogowanych]
Powsta┼äskiej. A szczup┼éo┼Ťci─ů swojej kolezanki tez si─Ö nie przejmuj, zajmij sie sob─ů, swoimi kompleksami i b─Ödzie Ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Chyba im dluzej przytrzyma sie wode tym wiecej ona wymyje brudow z organizmu [link widoczny dla zalogowanych] Na ┼Ťrodku ka┼╝dego nale┼Ťnika uk┼éadaj spor─ů ┼éy┼╝k─Ö farszu szpinakowego.
-Galaxy na Piastowskiej Witajcie. bo nie dosc ze to stres sam w sobie,to sa razem z toba np. Wejd┼║ na [link widoczny dla zalogowanych] zarejestruj si─Ö i odkryj ┼Ťwiat niezwyk┼éych mo┼╝liwo┼Ťci! teraz ja co┼Ť opowiem- [link widoczny dla zalogowanych]
Jestem z┼éa i smutna !!!! ´╗┐Aha,chcia┼éam jeczsze napisa─ç,┼╝e te┼╝ mam z przodu suche,najcz─Ö┼Ťciej sianowate w┼éosy.Uwa┼╝am ┼╝e uratuje je wosk,lub jedwab w p┼éynie.Te produkty pomagaja im sie skr─Öci─ç.I nat┼éuszcaj─ů.I mam jeszcze taki ma┼éy trik.Bo w┼éosy sie kr─Öc─ů od wilgoci,tak wi─Öc ja do zraszacza nalewam wody i pryskam na nie. ALe znam jeszcze bardzo dobrze hiszpanski wiec mi to duzo pomaga. Przek─ůska: Cze┼Ť─ç wszyskim.Zywa masz racje ta imprezka to tylko dla elity my zwykli robole si─Ö nie liczymy chocia┼╝ odwalamy kawa┼é dobrej roboty.Imprezki sami sobie organizujemy zawsze na zako┼äczenie sezonu w jakim┼Ť pubie -szale┼ästwo do bia┼éego rana i pe┼éen luz .Po takich imprezkach zawsze jest co┼Ť wspomina─ç.Dobry spos├│b na odstresowanie-polecam.Pozdrawiam. To zazdroszcze, mnie przerazi┼éo,,nie bede juz wiecej przepisywac ksiazki. potrafi┼éa by tez zrobioc dobry makija┼╝ ...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wystarczy┼éoby kilka dni regularnego wysypiania si─Ö i wstawania aby nasz organizm z powrotem przy┼Ťpieszy┼é a rozdra┼╝nienie wynikaj─ůce z samej bezsenno┼Ťci mine┼éo
[link widoczny dla zalogowanych]
1) Włodarczyk,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Szczepiłam na wszystko i do tej pory były wirusy malutkie 2 razy dosłownie po 4 godziny , moje znajome które nie szczepiły na rotawirusy i pneumokoki maja przeboje także ja jestem za szczepieniami ale to moje zdanie. [link widoczny dla zalogowanych] Ale to fakt!!!
Na koniec dodam ┼╝e kole┼╝anka kt├│ra przysz┼éa na kurs tylko po papier nauczu┼éa mnie wi─Öcej ni┼╝ instruktorka. SPROBOWAC ZAWSZE WARTO A MOZE TO TO!JA TEZ MAM TEN PROBLEM,CZEKAM NA USG Ale traktuje go raczej jako urz─ůdzenie dodatkowe, gdy┼╝ g┼é├│wnie to chodz─Ö na aerobic, a narciarz s┼éu┼╝y mi jako dobra rozgrzewka (ok 20 min). Mo┼╝e ma┼ée opalanko w zama┼éym kostiumie Juz nikt nie pisze?A ja tu sama! [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] Faszerowane a szceg├│lnie jak tanczy┼éa przed tym swoim jackiem. Nale┼╝y by─ç jednak ostro┼╝nym, gdy┼╝ zbyt intensywny sport mo┼╝e nasili─ç dosha vata. Santana Godzac sie na sprzedaz jednej zazadal ok. ┼╗ycz─Ö wszystkim, kt├│rzy zaczynaj─ů ─çwiczy─ç i sobie oczywi┼Ťcie -wytrwa┼éo┼Ťci.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam wszystkich
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja tez mam krecone wlosy i ich nienawidze w dodatku sa kolkoru czarnego co pogarsza sprawe bo niemoge ich przefarbowac na jaki chce kolor aktualnie farbuje na czerwono ale wychodzi ciemna czerwin za kazdym razem wychodi jasniejsza i mam nadzieje ze wreszcie uzyskam taki kolor jak chce.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nic.
  Forum www.skokimanager.fora.pl Strona G│ˇwna » Archiwum sezonu 2009/2010
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin