Rejestracja FAQ Uytkownicy Szukaj Forum www.skokimanager.fora.pl Strona Gwna

Forum www.skokimanager.fora.pl Strona Gwna » Archiwum sezonu 2009/2010 » Gdzie aktualnie w Polsce można wydłużyć nogi?
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat 
Gdzie aktualnie w Polsce można wydłużyć nogi?
PostWysany: Sob 21:37, 05 Kwi 2014
Juukla

 
Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 761
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland


[link widoczny dla zalogowanych] tdays=0&postorder=asc&start=0
[link widoczny dla zalogowanych]
Kurde ludzie ale wy macie problemy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale według mnie

Z reszta co to jest za róznica...? [link widoczny dla zalogowanych] Możę kiedys producenci nas zauważą, jak się nie zaczniemy mieścić w drzwiach i będziemy chodzić bez butów:/
jak wyzej - i cwicze juz 18 dzien! ten to zaimek! Proszę mnie przekonać... - noszę portfolio z przeglądem dokonań. Dzidzia...hmm..3 kg w porywach do 3400. ale co masz na myśli mówiąc mocno wyciętych paznokci? [link widoczny dla zalogowanych]
AAAAA , masz ładne włosy???? ale nie pytam, bo nie potrzebuję, nie odpowiadam, kiedy nie znam odpowiedzi uprzejmie zawiadamiamy, że wykonany rozmaz jest odpowiedni do oceny warunkowo. gdzie można je kupic w Warszawie????? [link widoczny dla zalogowanych] .jpg?path=pgallery&path_key=Monroe ,%20Marilyn&seq=242 bo co to za zycie skoro jem deski,jogurty,owoce,warzywa ... wiem , że mają promocję dla nowych klientów pierwsza wizyta taniej o 50% .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Witaj Marcia!
[link widoczny dla zalogowanych]

- cązki do skórek
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdrowionka
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
No wlasnie, jesli ma zlamana noge, to zrob oklady z waty ciepla woda na jej paznokcie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Instead he stuck to four packs of Cambridge diet food a day washed down with eight glasses of water. [link widoczny dla zalogowanych] Dziewczynki życzę Wam wszystkim samych płodnych dni, a wypowiedzi martyyyyy uważam za żałosne!
-ocet jablkowy Ja mam praktyki w szpitalu gdzie wszyscy sa mili, lekarze z innym personelem sie lubia i nie kaza wszystko robic, tylko sami robia. a inne leki Beyonce ma piekna twarz, piekne rysy i piekny kolor skory. Nie ma cewnikowania, bo nie ma takiej koniecznosci ! [link widoczny dla zalogowanych]
Została kilka razy przyłapana. Bardzo chce byc w ciazy wiec jak radzicie czekac do okresu czy moze 2-3 dni i bedzie juz wiadomo? Blekitnooka probowalas moze kosmetykow firmy Schwarzkopf serie GLISS KUR albo firme GUHL? Miałam minimalny ślad białka w moczu. Witaj Montia dzieki za wielkie wsparcie od Ciebie , jak znajde chwile to odezwe sie na gg buziaczki Nie zastanawiaj się czy operacja była konieczna. Genialne to wszystko
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Miałam kiedyś pięknne kręcone włoski, ale zachciało mi się odmiany i zaczełam je farbowac, teraz moje włosy są tak strasznie przesuszone ze prawie się nie kręcą i są suche jak pieprz, próbowałam już wielu sposobów:
[link widoczny dla zalogowanych]
᠋᠋
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [url]http://del.icio.us/KelbyKelliher/tegretol [/url] [url]http://del.icio.us/LandsKian/tegretol [/url] [url]http://del.icio.us/ColemanBresler/zoloft [/url] [url]http://del.icio.us/KelbyKelliher/relafen [/url] [url]http://del.icio.us/KieferGranda/trileptal [/url] [url]http://del.icio.us/ChadwickHazel/toprol [/url] [url]http://del.icio.us/JohnathanWengerd/ultracet [/url] [url]http://del.icio.us/JohnathanWengerd/zyban [/url] [url]http://del.icio.us/JohnathanWengerd/zyban [/url] d6d455521734c1493cac3c4ed034936b [/url]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

w USA tez znajdziesz niezle zadupia, tam nie wszedzie jest tak jak w filmach z hollywoodu [link widoczny dla zalogowanych] Kasiu,ja tez sie bardzo cieszę,wiedziałam ze dasz radę bedzie dobrze
Mi do dobrego samopoczycia wystarczy schudnąć 15 kg. W ofercie również wypełnianie zmarszczek od 550 ( lwia zmarszczka), od 790 zł (bruzda nosowo - wargowa). naprawde godna polecenia. a ja z kolei strumien od gory na myszke DLA MAMY: [link widoczny dla zalogowanych]
No chyba że dajesz 14 EURO na godzinę netto oczywiście. Obecnie jestem na diecie 1000 kcal i ćwiczę 3 razy w tygodniu. Andzia32 Pozdrawiam serdecznie z Umbrii i zapraszam do lektury mego bloga Nie bądź łatwowierna i postaraj się nie angażować uczuciowo. Obecnie jestem w Irlandii nie mam tu mozliwosci wybrania sie do lekarza, ból nie jest ciągly ani na tyle silny abym nuie mogla chodzic jednak martwie sie co to moze byc .. adres mozecie na maila napisać [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

z góry dzięki za odpowiedź.
[link widoczny dla zalogowanych]
avril lavigne - when your gone Kiedyś zawsze wpadałam w panikę jak takiego zobaczyłam, no i do akcji wchodziła moja siostra, która wynosiła je na dwór w...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

zapoznasz mnie z nim? [link widoczny dla zalogowanych] wszystko już jasne?
ja ma swoje ulubione zestawy, poza tym szukam nowych inspiracji w sieci, tutaj na przykład jest kilka ćwiczeń, które są łatwe i dość przyjemne: Juz po wszystkim dalo sie przezyc, jutro wracam do domu dobranoc dziewczynki:* probowalam tez w instytucjach matrymonialnych ale narazie kicha.....moze mam zbyt wysokie wymagania .... Będe tu zaglądać codziennie - dodatkowa motywacja. Od początku stycznia byłam 2 tyg. [link widoczny dla zalogowanych]
napisz prosze czy można okres przygotowawczy ograniczyc do paru dni. Mnie lekarz zapewniał że były prowadzone badania na grupach ciężarnych z mikrogruczolakiem przysadki , kóre musiały brać bromergon żeby im się guz nie powiększył - i nie stwierdzono wpływu tego leku na występowanie wad wrodzonych. -pimafucin globulki (3sztuki) 14,50 zl Wiem, że Cię to co napisałam nie pocieszy ale doskonale Cię rozumiem, bo zawsze chciałoby się mieć zdrową i normalną skórę. Jej starych chyba poje... Opowiedz, jak to wygląda u Ciebie? Ja teraz zapisałam sie na masaż ICOONE do Elite na Pereca.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
sciaganie koloru (zaplacilam o ile pamietam w granicach 250z
PostWysany: Sob 21:38, 05 Kwi 2014
Juukla

 
Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 761
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland


Samej to troche brak motywacji...
[link widoczny dla zalogowanych]
Do komedia: A najbardziej pasuje mi to że ma wizyty domowe i to taniej niż w salonie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Spokojnie powoli wykonujcie polecenia lekarza a wszystko będzie ok. [link widoczny dla zalogowanych] mieszkam w anglii i tu sie lecze, tydzien temu mialam wizyte i lekarz stwiedzil, ze najlepszym rozwiazaniem bedzie operacja(wyniki hormonow w normie), strasznie sie boje.dzieczyny mozecie mi napisac, czy przy usuwaniu torbiela wycina sie takze czesc tarczycy, jest on umiejscowony zew(na mojej szyji widac jakby mala pileczke)no i oczywiscie leki do konca zycia????czu zawsze sie po nich tyje ok 10, 20kg???od czego to zalezy!!!za tydzien mam kolejna wizyte, wynik kolejnej biopsji i pewnie bede musiala podjac dezyzje!!!strasznie sie obawiam, nie wiem jaki jest tu standard robienia takich operacji..
kurcze ale amm problem bo w poniedzialek mam okres...i chyba bede musiala przrwac kuracje bo inego wyjscie chyba nie ma??? Sama miałam założyć taki topik, żeby poznać kobietki z tego rejonu. I co tu dużo gadać. acha...morderstwo pierwszego stopnia, skazany na shawshank, cena nadzieji Skoro nie jesteś pewan to zdajesz sobie sprawę ze swoich błędów, braków... [link widoczny dla zalogowanych]
Obiad (obiadokolacja): hej : U nas NIKT lewatywy nie dostawał, więc pewnie u Was też tego nie robią. Nie umiem robić tych ćwiczeń. witajcie dziewczyny....!!!! Patrzyły przejete a mi to nie przeszkadzało bo ból był nie do zniesienia i wszystko mi było jedno...
[link widoczny dla zalogowanych]
http://allegro.pl/duzy-orbitrek-stamm-do130kg -kolo13kg-puls-bodyfat-i3122084754.html?source=oo
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Witam.
[link widoczny dla zalogowanych]
jestem workiem miesa, cyckow, posladkow, dziur A i radzę Ci nie rób po zakończeniu roku bo:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

polakierowalas pajaka... [link widoczny dla zalogowanych] ja mieszkam w Rzymie od 3 miesiecy narazie jestem na etapie poszukiwania pracy i jakos kiedpsako mi to idzie bo nic nie moge znalezc...
Makijaz ma tylko byc dodatkiem, ale ze szkarady pieknosci nie zrobi Pojechałam spowrotem na oddział a tam powiedzieli że się pomylili. siadki pewnie takie szydełkowane heh dla mnie to tez beznadzieja wczoraj czułam sie jak narkoman ktory czeka na dawke narkotyku moze ktos byl na takim zabiegu w 3miescie?mnie interesuje bikini,pachy i nogi cale,znacie jakis sprawdzony gabinet?i czy pod paszkami to boli? [link widoczny dla zalogowanych]
Rano profesor powiedział mojej mamie, że będzie trzeba zrobić badanie wziernikiem, tak jak u dorosłych kobiet. Wyleciala sama woda. Czy ktoś może polecić kogoś w Poznaniu, kto robi CIENKIE żele? Hello ! Ile miesiecznie wydajecie na jedzonko? Trafiłam tu wpisując w google hasło odstraszacze pająków, jednak znalazłam tu wiele innych ciekawych porad, np. Lubię takie miejsca, bo gabinet nie jest za duży, panuje tam spokojna atmosfera, no i zabiegi naprawdę na poziomie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
CWICZE

hej,
[link widoczny dla zalogowanych]
O zgrozo... przy takiej prolaktynie to o poronienie bardzo łatwo .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kangurek.... [link widoczny dla zalogowanych] Szpinak
Panie fryzjerki naprawde robia tam dobrą obote a co najwazniejsze cała swoja wiedza chetnie dziela sie z kursantami. Oczywiscie nie mam zamiaru sie obzerac,zeby nie dopadl mnie efekt jojo (o ile w ogole cos schudne), ale na mala czekoladke czy kawalek ciasta sobie pozwole. Czy pracownik, który nie dostał podwyżki, mimo że 99% pracownikow firmy dostało jest zadowolony i chetny do działania? Mam 14 lat i mam rozmiar biustu 75D...jak zmniejszyć biust bez operacji...!!chodzę do 2gimnazjum i gdy idę przez szkołe chłopcy mi docinają ''ja cie ale cycki'' eh to jest straszne!!!POMÓŻCIE!!! jak sie tego pozbyć????błagam napiszcie coś [link widoczny dla zalogowanych]
A czujnosc nie pozwoli na to, by popelniac tych samych bledow Janusz i mimo że mam faceta,on jest na pierwszym miejscu dla mnie. Inna sprawa to wytrzymac na takiej diecie... '' I cały czas o tym rozmawiamy. 27.0- 31.0
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ile masz cm skóry wzięte ?
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy ona sobie tam dokańcza? jak kobieta ma małe piersi to mowią ze nic tam nie ma, jak kobieta ma za duże albo silikony to mówią ze jej obwisną, ze ma sztuczne, lalunia, jak ma obwisłe to się nabijają ze nie ma prawa byc kobietom i pokazywac biustu w podeszłym wieku wiec ludźie CZEGO WY DO K**WY CHCECIE?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
czy nie boli to bardziej niz sam zabieg wyciecia?

to nbie bedzie 30 zl,tylklo okolo 60 zl ci skasuja,30 za kazdy lot,a papierek to doatniesz taki sam jakbys sobie wydrukowala sama.zreszta zadne papierki nei sa potrzebne tylko numer rezerwacji, do londynu lata wizzair na luton i ryanair na stansted,wybierz to lotnisko z ktorego bedziesz miala polaczenei do jersey [link widoczny dla zalogowanych] maly i odpowiedni do mojej twarzy i figury
Zaakceptujcie siebie, to jest bardzo ważne dla waszej samooceny. To pewne. total porażka , ona jest tak potwornie sztuczna i nudna jedna seria - to wszystkie 6 ćwiczeń wykonanych jedno po drugim. aha. [link widoczny dla zalogowanych]
najgorsze jest to, że jak na takie małe biegają tak szybko, jakby ktoś je co najmniej przypalił. witam wszystkich, ja też mam ogromny problem z blizną, którą mam na obu biodrach po operacji. Moje przyjaciółki, którym polecałam tą fryzjerkę również były bardzo zadowolone. witam wszystkich !! wiec nic nie mowie..Babko Ty ! witaj nulka333...troche to co piszesz przypomina mi moją sytuacje mój były mąz tak samo postępował ,ja wyżej nie opisywałam jak te odejście wyglądało ale sytuacja była bardzo podobna do twojej.Też nie wiedział co ma wybrać ,wracał odchodził,ja się łudziłam bo to mąż tu są dzieci ?! Spokojnie sie dogaduje i nie mam wiekszych oporow przed mowieniem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
CIEKAWE CIEKAWE....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gdzie aktualnie w Polsce można wydłużyć nogi?
  Forum www.skokimanager.fora.pl Strona Gwna » Archiwum sezonu 2009/2010
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin